torsdag

Idag har jag inte varit så aktiv må jag säga ialla fall inte här hemma.
Var till svärmor och gosade med min lilla skrutta gett hene mat och diskat lite.
Sedan gick jag och handlade innan jag begav mig hem för att dricka kaffe och äta safransklipp, kunde ju inte köpa lussekatter riktigt än.

När jag fikat klart hade jag även pratat med nästan alla i familjen också, då var det dags att sätta i gång med Robbs Fluff.
Låter kanske lite skumt men det är fluffet till Robbs födelsedags tårta.
Har ju även gjort tomatsås till morgondagens lunch och tagit han om disken mm här hemma så  lite har man allt gjort även om det inte verkar/känns som det, älsklingen har även damsugit.

Sen var det ju dags att gråta lite till, Älsklingen skulle säga hej då när han skulle ut med Ginga och han luktade precis som pappsen. Vilket innebar att jag var ju tvungen att slänga mig runt halsen på honom, blunda och ville verkligen inte släppa taget för då skulle jag ju faktist se att det inte var pappa, så det var kanske inte så konstigt att tårarna rann.
Usch och fy att något kan göra så ont.
Imorgon är det 5 månader sedan och jag kan inte förstå det.

Nej det verkar som om min blogg enbart blivit en negativ plats ska försöka jobba på det, men inte så enkelt just nu när man mår som man gör.... Cessili



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Behöver du skriva av dig så kvittar det väl!

Känner så för er o önskar man kunde göra mer.. men jag finns här cissi det hoppas jag du vet!

Ha det så skoj i las vikas!

Hälsa alla jag känner:D

Puss o hoj på dig gumman!!

2008-11-07 @ 14:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0