Vinterbus

I dag vaknade jag av att älsklingen var hemma på lunch och de hade gjort kaffe som vi drack innan de begav sig tillbaka till skolan.
Sedan gick Ginga och jag upp till parken och busade i snön.
Hon älskar verkligen snö. Hon kom på ett nytt sätt idag med hon körde ner nosen i snön och så gjorde hon ett grymtande ljud och man såg hur det riktigt kitlade i näsan medans snön flög omkring.
Sedan gick vi hem till värmen och Gingus åt mat och jag drack kaffe.
Sedan pratade jag en lång stund med Lillstrumpa och det visade sig att de skulle komma in till stan idag och shopa de med och skor till råga på allt så himmla bra så slipper jag gå själv.
Nu är en ny panna kaffe klar och jag ska ta mig en påtår och betala räkningar för kom ju på att lönen kom ju idag.

Här är lite bilder från vårt vinterbus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0