Söndag.

Söndag är det idag och jag blev hemma ifrån jobbet idag. Vaknade imorse 6,00 och klv upp för att gå till jobbet men hela min värld snurrade, benen bar inte och illamåendet var riktigt påtagligt.
klädde mig och åt i hopp om att det skulle ge med sig men det gjorde det ju inte.
Slutligen fick jag ge mig och ringa Saeunara och sjukanmäla mig och krypa ner hos min älskling igen.
Och det var helt underbart när jag smög in i sovrumet för att inte väcka mina bebisar så lytre pojken min på täcket så jag kan krypa ner :D helt underbart, med en snurrande säng somnade vi om alla tre.

Vaknade igen vid lunchtid, hade varit helt utslagen, av att svärmor kom förbi. Hon hade med sig en pressent till mig, så söt hon är. Hon hade gått till stan igår för att köpa nått men det var ju stängt så hon köpte Rosenseriens ögonkräm och jisses så glad jag blev.
Hon misstänkte att min var snart slut och det hade hon rätt i  för i morse när jag vaknade och stod där framför spegeln i vår snurrande lägenhet så tänkte jag just på att jag verkligen behövde köpa en ny då jag tog bland det sista i tuben.

Nu har älsklingen plockat undan lite och satt sig i soffan och spelar lite, Ginga ligger utslagen på hallgolvet och Lusifer i handfatet som vanligt, så tänkte jag lägga mig och vila lite hos älsklingen innan det blir dags att äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0