22 november

Ja detta datum betyder för mig lite olika saker, i vilket fall som helst så är det Cecilia som har namnsdag idag.

Denna dag började med att jag fick frukost på sängen av älsklingen min och Gingus, eller sömntutat min låg med och sussade i sängen när älsklingen kom med brickan.

Sedan gick jag upp till stan och mötte mammsen, Thompa och lillstrumpa på Cervera där jag såg såg väldigt fin fina kandelabrar.
Höll även på att tappa ett Yankie candel i golvet då locket, som jag höll i , lossnade från "burken" som då föll mot golvet. Snabba reflexer som man har så fångade jag den ju i luften, precis som Lucky Loke.

Sedan begav vi oss till Hascheby där vi hjälpte Anders och Peter att flytta. Efter det blev det middag hemma hos mormor och morfar. Trevligt tycker jag när vi sitter alle sammans runt bordet och pladdrar, berättar historier som alla hört så många gånger förr och morfars underbara historier och berättelser från förr.
Efter maten blev det Chokladpudding och så en cheesecake som Peter så snällt gjort till mig.

Efter det blev det till att åka hem och ha mys pys med älsklingen och Gingapinga.

Kramar på er... Cessili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0