Saknar dig så, vet inte vad jag ska göra.

I can feel I can feel you near me 
Even though you're far away
I can feel I can feel you baby
Why...

It's not supposed to feel this way
I need you I need you
More and more each day...
It's not supposed to hurt this way
I need you I need you I need you


Älskade pappa jag kan inte tro att du inte finns med oss längre
jag saknar dig så otroligt mycket och jag vet inte vad jag ska ta mig till.
Jag kan inte tro att det är sant men jag vet att det är det.
Nästa vecka är din begravning och jag vill inte behöva begrava dig pappsen.
Jag kan inte sova, jag kan inte sluta gråta och allt jag vill är att du
kommer tillbaka till mig och säger att allt kommer bli bra.

Jag vill bara skrika och bryta ihop men jag vet att det inte gör något bättre.
Dagarna jag jobbar går bra men så fort jag kommer hem
så känns det som om allt faller samman och om nätterna
när man ska sova far tankarna runt och tårarna tar aldrig slut.
Är så trött att jag kan stå och sova men det går inte lika väl.

Just nu känns det bara som om jag håller på att bli tokig och allt känns skit.
Pallar inte mera nu, dags för någon att skrika BRYT...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0