Bussresa :)

Jaha då sitter man på bussen på väg mot huvudstaden tillsammans med tjejerna. Riktigt grå och regnig dag men vi hoppas på att vädret blir bättre vart efter dagen går.
Försöker gå lite klarhet i allt som har med flytten art göra men det går trögt. Nu väntar jag på att Anders som har nycklarna ska höra av sig och säga att han flyttat klart så jag kan göra det samma.
Imorgon har jag date med maken. Det farliga med att åka hem till Chris är att jag alltid lyckas somna på hans soffa.
På lördag ska vi till ljunga och fira mormor som fyller 80 år, tänk att vår urmoder hunnit med det, tycker hon fyllde 75 nyss.
Nej nu ska jag försöka slumra lite innan det blir kaffe rast.
XoXo Cessili


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0