Bara för att så kommer här inlägg nr 2.

Ni vet den där känslan att man vill prata med någon om en speciell sak och inse att det inte går, vad gör man då?
Bara att släppa det antar jag.
Gnager lite i magen men men.
Nu bär det snart av till jobbet för natt 2 av 5 denna vecka. I morgon ska jag få gå i skolan hos Kattis och besöka jobbet på dag tid det ni händer inte ofta ;)
Torsdag ledig i alla fall som det ser ut just nu. Sen blir det fredag lördag söndag och måndag morgon blir det tufft. Går av 07:00 ska infinna mig på öron näsa hals kl 10:00 då utbildningen börjar, ojoj vi får se vad som fastnar haha.
v30 är jag ledig igen och Chris åker på lvande föda i en vecka, nu är ju frågan om jag ska vara hemma eller om jag ska åka till Las Vikas, hmm.
Nej det äller at ladda för at orka med hösten som kommer vara full av jobb, skola och mycket annan utbildning och extratid men kommer nog bli bra tror jag.
Nej nu hög tid för jobbet.
Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0