Slö dag.

Hej på er!
Här sitter jag och har en aning långtråkigt. Sandra dee och kalle Theodor åkte nyss efter att ha varit här på en kaffe.
Ska jobba i kväll med så känner inte heller att man hinner påbörja något.

Nu har jag två nätter framför mig sen åker jag till Lasvikas på mini semester bara jag och Gingis :) Tänkte passa på när golvläggarna är här och fixar det nya golvet.
Så i helgen blir det kalas för Lillstrumpa som fyller år och nästa helg är det vår bröllopsdag :) hihi inte för att vi är mycket för att fira just sådana dagar vi firar hellre alla dagar ;)

Så närmsta tiden kommer jag bara ha en himla massa vardagslyx för det är sådant jag är väldigt bra på ;)

Midsommar närmar sig också med stormsteg och jag längtar ihjäl mig :) Nu är det bara 35 dagar kvar om man räknar bort idag och det gör vi ju hihi.

Nej ni nu ska jag hitta på något innan det bir dags att gå en sväng med Gingis.

Namaste.

Cessii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0