Sol och värme.

Nu har jag solat lite och herre jösses så skönt det är. Blev lite varm så det fick bli en kall carsberg nu innan jag ger mig iväg och möter upp Thompa och Mammsen.
Chris jobbar dygn nu så i kväll blir det kvalitetstid med Ci, ska bli underbart.
I morgon bär det av till Las Vikas och hjälpa min urmoder och fader för att sedan ha kalas och fira vår underbara morfar som fyller 93 år. Det ni, hoppas jag har han gener att få leva ett så långt och rikt liv och vara så pigg som han är,varit. Nu har han ju haft hälsan emot sig en tid men vi hoppas på nya friska vindar.

Nej ni nu är det dags att göra sig klar att gå.

Namaste mina kära vänner.

Xoxo Cessili

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vad tycker du om min blogg? :)

2011-04-28 @ 16:19:35
URL: http://jenylicious.blogg.se/
Postat av: Mamma

Roligt hade vi idag när vi provade ut en passande paket

2011-04-28 @ 22:01:49
Postat av: Gorankristina

Hey, this is a great site, I learned a lot!

2011-11-27 @ 19:12:42
URL: http://gorankristina.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0