Tisdag och ledig imorgon.

Idag har det varit en riktig mardröms dag. Började med att Hunden började löpa, huvudvärk och ett jävla ringande på jobbet med ovan och i mina ögon dålig vikarie.
Blev så glad när älsklingen min hämtade mig efter jobbet, bara satte mig i bilen och sa "kör mig härifrån NU". Haha.
Så vi åkte till affären och handlade lite kvällsamt, nybakade frallor och annat smaskigt bla semletårta tills när tjejerna kommer imorgon. Sandra har ju börjat ett nytt liv så hon vill kanske inte ha men om hon vill så kan hon få knäcke med tomat istället till kaffet ;)

Nej ni nu skall jag ta  ett BG sedan skall jag krypa ner i sängen så jag är pigg i morgon :)

Xoxo Cessili

Kommentarer
Postat av: Sandra

Blir super med knäcke för min del:)!!

2010-03-24 @ 07:41:22
Postat av: Wickii

Knäcke duger inte till mig:D haha

2010-03-24 @ 11:16:36
URL: http://wickiis.blogg.se/
Postat av: Ci

haha tur att ni båda fick som ni ville då.

2010-03-24 @ 21:19:10
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0