Onda fötter.

Då är man hemma igen och i morgon är det planeringsdag för hela slanten, fölt av middag och bowling.
På torsdag kliver jag upp tidigt och jobbar sista dagen för denna vecka och det ska bli skönt kan jag lova.
Kom på en sak förut eller min chef påminde mig att på torsdag är det ju 112 igen.
Någon som är sugen?

Är riktigt party sugen faktiskt och Chris ska ut på lördag med, undra vad jag skall hitta på.
Ginga löper ju så kan ju inte åka iväg, eftersom hon är borta så mycket som det är redan vill jag ju inte lämna bort henne igen bara för att gå ut eller så heller, vi får se hur det blir.

Nä usch nu måste jag gå och spola av mig i alla fall skrubba fötterna för de luktar och värker så det hitter duga.

Fortfarande inte hört något men hoppas att man kan få reda på det imorgon på planerings dagen, upptäckte innan jag gick hem att vi har en 100 tjänst ute på intranätet men den är dag, blir väl till att söka den med.


Xoxo Cessili

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas att du får jobbet du så gärna vill ha. Jag håller tummarna för dig. Jag skulle också vilja göra något skoj :-)

2010-03-31 @ 05:33:41
Postat av: Nockan

Sök dagtjänsten åt mig istället :-)

2010-03-31 @ 06:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0