Snöig lördagsmorgon i ett knäpptyst Norrköping.

Idag när jag satt på spårvagnen och skulle åka hem tittade jag ut genom fönstret. Då såg jag en lite speciell tomte och det var ingen vacker syn. En naken farbror som stod vid spisen och det enda han hade på kroppen var hans stora vita skägg och fluffigt grått hår som stod åt alla håll.

Själv såg jag ut som en riktig snögubbe när jag kom fram till dörren efter att ha haltat kungsgatan fram, fy så ont i mina knän jag haft på efternatten och morgonen. Så nu blir det varm vetekudde och sängen och ett par decklo.

Tackar mina arbetskamrater för en trevlig natt, jag skrattade så jag grät vid ett par tillfällen och kommer nog göra varje gång jag äter Kina puffar framöver ;)

Natti med er.

XoXo Cessili

Kommentarer
Postat av: Mamma

En naken tomte, vad intressant

2010-12-11 @ 18:00:40
Postat av: Katarina

Hehe tack själv!!!!Kommer inte äta några puffar allts med tanke på innehållet,vill ju ha en kines ;-))

2010-12-12 @ 13:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0