Nya tider.

Hjärterna heller hur de nu skrivs i plural blev riktigt bra, jag vågade till och med smaka :)
Nu har min man åkt till jobbet och längtar tills kan kryper ner i sängen i morgon bitti.

I kväll har jag gjort matlådor till i morgon, tränat så det bränner i benen och nu väntar duschen följt av ett underbart fotbad med citron och oljor. En riktig egen mys kväll med andra ord. Ska även göra inpackning av håret och hinna med lite benfix tror jag.

Har även skickat ut inbjudningarna idag och hoppas att ni kan komma för vi tycker det skulle vara både kul och mysigt, umgås inte tillräckligt tycker jag :)

Idag har jag tänkt på och pratat mycket med min man om saker vi lovar att ta tag i under 2011.
Jag kommer förhoppningsvis att starta en utredning för IBS inte för att diagnosen skulle ha någon betydelse då det inte finns något medicinskt att göra men skönt att veta vad det beror på och vissa saker man kan göra för att underlätta.
Så fram tills jag får igenom en utredning så måste jag ta mig i kragen och äta regelbundet och små portioner, dra ner på kaffe (som jag redan gjort dricker nästan inget alls) och sluta röka, vilket jag snart uppnår med. Dragit ner till ca 1 paket i veckan, det ni, så stolt över lilla mig. Trodde kaffet skulle vara svårast men har ersatt det med rött te i stället men dricker inte heller det så mycket mest på nätterna då jag jobbar och kvällarna.

Så om jag håller planen så ska jag ringa och piska Vc och mag och tarm på måndag och hoppas att saker kommer i rullning :)

Nu ska jag prata med Nockan ha en bara kväll alla

Xoxo Cessili

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hjärtana heter det i bestämd form plural. Du är så duktig som drar ned på sånt som inte är bra för dig. Mamma är stolt

2010-12-10 @ 09:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0