Seg i kroppen och huvudet idag.

Hej igen!
Nu sitter jag här fast jag borde ha gått och lagt mig redan men fastnade framför massa fina kläder och drömde mig bort lite.

Idag känns det bättre i ryggen men inte helt ok skulle ha stannat hemma veckan ut känner jag nu men man får väl göra det bästa av saken och se till det att man inte går back lika mycket som att gå hemma.

I vilket fall så ska jag fortsätta gå på behandlingar regelbundet och har fått övningar att göra, har lite låsningar men de har de släppt på men så länge musklerna är stela så skjuter de ju tillbaka kotorna så de hamnar fel. Kota nr 7 sitter fast och det kan väl vara bra men inte som den sitter nu. De har försökt få bukt på den i två dagar nu men den vill inte så vi får se vad som händer.
Idag tryckte en av dem på ett ställe mellan axel och nacke och jag trodde mitt huvud skulle explodera, fy för fan vad ont det gjorde riktigt tårades i ögonen. Bäckenet är rakare och musklerna i ryggen mjukare men som sagt så kommer fler behandlingar behövas.

Vilket väder vi har fått sen då, tror det börjar nalkas GPP eller vad tror ni? Bäst man är lite försiktig när man rör sig i parken så man inte snubblar över någon bakom buskarna haha.

Nej ni nu är det hög tid för BG, kvällsbestyr innan sängen och spikmattan så man orkar upp i morgon och möta Sandriz på spånkan :)

Sussa sött alla.

Xoxo Cessili

Kommentarer
Postat av: Mamma

Bra att din rygg blir bättre och bättre. Tyvärr kan detta tid, bra att du börjat med det samma.



Jo glömde nästan. Rutiga filten är nytvättad :-)

2010-04-15 @ 19:47:00
Postat av: Ci

Haha jag har köpt en med plastad bakstycke som man viker ihop till en liten väska ;)

2010-04-15 @ 21:28:15
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/
Postat av: Madde

Hejhej:)Fin blogg du har! Läs gärna min blogg, skulle vara kul eftersom jag är ganska ny här, haft bloggen i ca 3 veckor och jag skriver allt inom sex, kärlek, tankar och funderingar. Och lite om min vardag såklart:)

2010-04-18 @ 20:04:24
URL: http://madeleinebjornlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0