Pust och stön, trött på detta.

Hej på er!
Är helt tom i huvet just nu. Känns som om mina öron blöder och mina fötter värker.
Känns som om man kanske skulle be någon snubbe komma och vara i vår arbetsmiljö en dag och säga om den är okej för enligt mig är den långt ifrån.
Känns som om jag vill slita av mig håret ibland, behöver nog semester. Det är lite sorgligt efter att ha jobbat bara två dagar efter min 3 ledighet. Ska det behöva vara så här.
Känns även som om det tar en evighet innan man får höra något om ifall man får jobbet eller inte.

Idag efter jobbet skulle jag springa till spånkan för att i nöd och heppe hinna med, för som vanligt kommer man ju aldrig ifrån avd. när man ska, i kuverten rafsar jag fram min mobil för att hinna med att skicka ett sms och får upp den just innan dörren och där står min man och väntar med bilen och en kopp kaffe. Det är kärlek.

Nu ska jag ta ett bg sen sova för att palla upp imorgon igen.

Xoxo Cessili

Kommentarer
Postat av: Marina

så underbar han är din man! Precis som att han känner påsig att idag behöver nog lilla ci ha en kaffe precis när hon kommer ut genom dörrarna på jobbet. han är rar han:)

2010-04-06 @ 22:44:54
Postat av: Mamma

Håller du på att bli lika bortskämd som jag. Låter bra, då behöver jag inte var ensam bortskämding. Glad för din skull.

2010-04-07 @ 05:07:45
Postat av: Ci

Det är jag med, glad alltså att jag har honom och att vi kan reda ut alla snurror som blir, tillsammans.

2010-04-07 @ 15:53:03
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/
Postat av: Wickii

Åh vad han är fin den där Chris!!

2010-04-09 @ 14:07:46
URL: http://wickiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0