Måndagen avklarad 3 dagar kvar.

Det var en trött fru som min man hade sällskap med till jobbet imorsse, hujeda mig, tur nattisarna fixat kaffe när man kom fram.
Nu sitter jag här med min Te kopp och en mage full av vattenmelon :)
Skall snart gå och lägga mig på spikmattan för skall ju upp och jobba morgon då man bytte bort kvällspasset snäll som man är, ska bli skönt att sluta 14 istället händer ju inte för ofta.
Sitter även här och jobbar på att molnen skall regna ner sin aska över haven så vi kan flyga på fredag, tycker jag jobbat på bra på bara ett par dagar.
Ni skall veta att jag försöker :)

Imorgon tyckte svärmor att jag skulle följa med på yogan men väntar ett tag till då ryggen inte är riktigt bra än, tog nog i lite för mycket i helgen för idag var det ont när jag gick hem.

Nej ni nu slänger jag in handuken och tar ett BG.
Sussa sött med er, det ska jag.

Xoxo Cessili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0