Det har skett ett misstag.



Det stora misstaget är att i föregående inlägg glömdes det att nämnas att Gullan troget uppdaterar sin blogg dagligen.
Jag ber härmed ofentligt om ursäkt.




Idag är det fredag och det innebär fredags mys. Igår Frågade jag min man om vi inte skulle kunna äta något riktigt smaskigt ikväll, det jag hade i tanke var en härlig sallad, citronpotatis som han är gud på att göra, entrecote och tzatsiki samt ett glass gott vin till det.
Till svar får jag:
" Ja men det kan vi väl göra, gud så gott och svulla i sig en varsin pizza och kolla på film...." Inte riktigt vad jag tänkte mig.
Så när jag blev tvungen att gå till hemköp för att köpa ny kattsand så passade jag på att köpa grejer till en smarrig sallad med feta ost och så köpte jag underbar fikon vinäger och citron olivolja, passade även på att svänga förbi charken och köpa härlig lax. Så han kan ju sitta med sin flottiga pizza ikväll, moohaha.

Vad har ni för planer i kväll mina vänner? Jag vett att Sandriz, Erika och Malin skall avnjuta vin i glada vänners lag och jag hoppas att ni får det trevligt.
Lillstrumpa och Roobs ska ha visning på huset, hoppas det går bra för er med och att de vill flytta in så snart som möjligt :D

Nej ni nu ska jag ta mina piller och gå och snyta mig för det börjar på att bli fart på näsan, det måste ju betyda att pillren funkar eller hur.

Xoxo Cessili

Kommentarer
Postat av: Gunila

Ursäkten godtas! Smaklig måltid! Själv har jag ätit spenat till Lunch och kåldolmar vankas straxt!

2009-09-18 @ 19:17:23
URL: http://www.nogg.se/gunila

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0