Trött som få och trasig TV men det blev ju i alla fall silver.

herre gud så slapp jag har varit i uppdateringen.
Veckan har varit händelserik, jobbade ju helgen och sen dess har det bara rullat på.
I Tisdags var jag och Lillstrumpa på första final matchen mellan vargarna och Lejonen på kråkvilan och jisses så skoj det var. De körde lite dåligt de första heaten men sen rasslade det bara till och det var riktigt bra och rolig speedway att titta på.
I går gick det ju inte lika bra men ett silver är väl inte fy skam det heller och det gör väl Vargarna extra laddade för nästa säsong må tro.

I går pajade även vår TV och efter en dag utan möjlighet att spela NHL10 har Älsklingen min pixat i vardagsrummet och så. Ska nog inte köpa någon ny hehe.

Idag på jobbet har jag varit helt total paj och bara längtat hem till sängen.
Så nu ska jag tvätta fötterna och lägga mig på sängen och diskutera med min man om hur vi ska lägga upp eftermiddagen, förmodligen blir det till att åka runt och titta på tv-apparater.

Xoxo Cessili

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Varför gick den sönder??

2009-10-01 @ 23:11:46
URL: http://wickiis.blogg.se/
Postat av: Cessili

ja du den bara dog tror jag, Coffe spelade och jag var på jobbet så slocknade den bara. Han kanske var lika trött på NHL10 som jag hihi

2009-10-04 @ 21:50:30
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0