snart ledig.

Hejsan på er här sitter jag i full mundering och sippar på ett glas rött. Ska snart bege mig till trädgården för after work, ska bli himla skoj sista inför semestern.
För ni är nedräkningen i full gång och jag har 12 st arbetsdagar kvar till den härliga semestern.

Under min härliga semester ska jag vara i las vikas och på ön, har jag tänkt, massa sol och bad sitta med boxen på berget som vi planerade till förra sommaren.
Sen ska älskling och jag till London, åhh längtar mig galen.
Sedan avslutas semestern med att åka på festival med mina älskade systrar, det bli Kuggnäs :D får se Völund :D wiiiee.

Sedan har det funderats på en hel del andra saker som man skulle vilja hitta på men vi får la se hur det blir.

Nej ni nu måste jag säga hej då till mannen och börja bege mig.

Sen får vi ju hålla tummarna att allt går väl för Malin nu och hennes coach Sandra vid förlossningen och att hon kommer hem med en bebis snart.

Xoxo Cessili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0