fredagsmys

hej på er idag har det inte gjorts mycket utom att ligga i bäddsoffan och kollat på tecknade filmer med min lilla Ginga bus.
Vi kollade på Snövit och de sju dvärgarna och Skönheten och odjuret (en av mina favoriter).
"Philipe hoppade upp på Bells rygg och red iväg"
Så lät det när min lillstrumpa skulle läsa för mig i pappsens bil när vi var små och hon läste som hon kom ihåg den men det blev fel, hehe.
Nu på kvällen har vi kollat på fantasy film och ätit pizza och nu väntar ännu en innan det är dags att sova för natten.

Här är lite kort på min myspys kamrat idag.

,



Min söta och goa Kicka.
Nu blir det mera familjemys i soffan.
xoxo.. Cessili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0