mitt i natten.

hej på er igen. Nu är klockan mycket och varför sover inte jag som jag tänkt göra i flera timmar?
Jo lilla jag snubblade över datorn tog med den in till sängen och ett cocktailglas med en Cessili och Wicked special och bäddade ner mig och kollade runt.
Så med Ginga sovande vid fotänden och älsklingen i vardagsrummet och tittar på UFC, var jag helt ensam med den underbart, fantastiske Jhonny Depp.
Helt underbart läcker den karln är, han är fan vacker och det är få män som är vackra.
Men nu har jag stoppat ner honom i sin bur och han finns åter igen under sängen, tur han inte har damm allergi stackaren för jag såg allt att det fanns en och annan dammråtta där under så får ta en sväng med dammsugaren imorgon skulle jag tro.

När jag satt och kollade runt så hittade jag ju en bild på en mindre skön Jocelyn Wildenstein.
En miljonärska som beräknats ha lagt mer än 4 miljoner dollar på plastikoperationer och enligt mitt tycker så har hon blivit totallurad. Ialla fall inga väl spenderade pengar. Vad tycker ni?


När jag nu tittade på bilderna och på övre delen av hennes ansikte så tyckte jag allt att hon var lik vår egen Perelli eller vad tycker ni?

(bild kommer ifrån svt.se)

Hon är i vilket fall en kvinna med många ansikten men för det mesta tycker jag själv att hon ser ut som en Drag Queen  fast med snygga ben, som de flesta brukar ha.

I mitt förra inlägg har jag fått en kommentar, vilket alltid kul, fast är bara postat av x. Alla som känner mig vet ju hur fruktansvärt nyfiken jag är och jag vill ju gärna veta men denna eller dessa är eftersom ni skrivit vi.

Pratade med stora systra mi idag och hon var ju som vanligt super duper sjuk, hon borde verkligen skaffa sig ett imunförsvar tycker jag hon har ju mer eller mindre varit sjuk i ett halvår nu. I vilket fall som helst så hoppas jag att hon är frisk och att hon vill komma till mig på fredag nästa vecka.
Tänkte jag skulle bjuda på lite mat så jag klurar lite på vad det skall bli.
Kan ju inte avslöja det här eftersom tjejerna som kommer läser min blogg, eller ialla fall så hoppas att de gör det.

Välkomstdrinken är i alla fall redan klirrad och lite annat men mest placeringen jag gruvar på nu.
Vi köpte ju nämligen nytt barbord till köket och andreas undrade ju häromdagen hur vi skulle göra om vi fick
 pers. på middag. Hmm jag får nog allt hämta upp ett annat bor och stolar ifrån förådet så vi får plats.
Älsklingen har fått foten och skall infinna sig på annan plats med och Gingus ska förmodligen ha sleepover hos "farmor".

Resten får jag fundera vidare på men nu ska jag sova. Sussa så sött alle sammans.
xo Cessili

Kommentarer
Postat av: x

Det är bäst du lagar mycket mat för du vet ju att vi är stora i maten.

2009-01-18 @ 12:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0