jaha.

Ja vad ska jag säga, året började inget vidare inte.
  • Robert råkar ut för dessa tråkigheter.
  • Morfar blir dålig, får hjärtinfarkt och ligger på hjärtintensiven även om det är ganska stabilt nu, vi hoppas och ber att det blir bättre (satt med benen i kors men ljöd definitivt inte).
  • Kerstin har fått denna knöl på halsen som vi hoppas inte är allvarlig.
  • Arbetskamraten har råkat  ut för tråkigheter i familjen och jag tänker på er och hoppas att det löser sig snart.
Nej nu får det vara nog, nu ska jag krypa ner i soffan igen och hoppas att det torra i min hals slutar snart, jag håller inte på att bli sjuk jag är för fasiken immun mot sånt här skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0