Gingas inlägg.

Idag vaknade jag av att Wickii skulle åka hem, henne gillar jag.
Var lite seg idag då Matte och jag hade tjej kväll här hemma igår med några goa tjejer.
Ju mer de drack ju mer skråla dem så det ringer fortfarande i öronen, som en hundvisselpipa hehe nej skoja bara.

När jag fått upp Husse och Matte hade jag nog önskat att Husse låg kvar i sängen för han bara ojade sig och kräktes.

Det slutade med att han la sig på soffan och Matte och jag gick en lång promenad i regnet.
Vi var nästan ensamma, förstår inte riktigt varför inte fler är ute och busar i vattenpölarna, jagar regndroppar, glider runt i leran och leker Bami på isen.
Ni skulle ha sett oss jag och Matte vi måste ha sett roliga ut.
På vägen hem igenom parken så stannade vi på Sibylla och köpte oss en varsin korv och Gisses så gott det var. Tea, en svart labbrottis jag känner, var där med sin husse men hon blev lite avis tror jag för jon fick ingen korv alls.

När vi sedan kom hem tog vi en härlig dusch, sedan åt jag lite mat och sen var jag så trött så jag kröp ner i bäddsoffan mellan husse och matte och sov en stund innan Matte gick till jobbet.
Farmor kom på besök också och då blev jag så glad sen har jag meds busat, gått promenad och sovit med Husse tills Matte kom hem igen. Då åt vi en liten ost smörgås och så blev det dag att sova men först en kort promenad och så klart tvätta fötterna för Matte säger att man inte får sova med smutsiga fötter, eller ha smutsiga fötter alls för den delen men men så länge hon är glad så får det bli så men jag stretar emot lite i alla bara på djävulskap :D

Nej nu ska Matte och jag gå och sova.

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Åh vad kul att Ginga skriver inlägg. det var roligt tycker om henne okcså.

2009-01-25 @ 13:54:03
URL: http://wickiis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Duktig vovve tycker jag som kan skriva blogg:P

O förlåt Gingus om vi sjöng lite för högt men det var ju så skoj ju!!

Hälsa matte!!

Kramar

2009-01-25 @ 21:53:37
Postat av: Thiniz

Vet du Ginga.. mina kissar undrade jättemycket vem jag hade varit o träffat med päls på sig! ;)

2009-01-26 @ 13:16:32
URL: http://superthiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0