Utmaning.


1. Är du nöjd med namnet dina föräldrar gav dig?
Ja absolut :-)

2. Vilka sorters djur har avsiktligt bitit dig?
Hund, katt... ja o en massa små insekter ;-)

3. Vilken tecknad/animerad Disneyfilm är din absoluta favorit?
Skönheten och odjuret är det just nu men törnrosa med.

4. Har du något mål som du vill uppnå just nu?
Gå ner i vikt  och fixa till bröllopet.

5. Är du allergisk mot något?
Laktos, pollen, gräs, mögel bla.

6. Väljer du att köpa ekologisk mat istället för "vanlig" när det finns som alternativ?
Nej.

7. Vilken hushållssyssla skjuter du upp så länge som möjligt?
Strykning men skoj när man väl kommer sig för, tycker om när det blir ordning och reda.
Sen tycker jag inte om att göra rent i och bakom spisen och liknande.

8. Vilken sport/idrott har du hållit på med som längst?
Måste nog vara Dart.

9. Tror du att pengar kan köpa lycka?
Nej det tror jag inte men de gör det nog lättare att göra något åt problemet.

10. Står du helst framför eller bakom kameran?
Beror precis på, men helst bakom.

11. Sjunger du i duschen?
Ja det händer.

12. Tar du några vitaminer/kosttillskott?
Ja, varje kväll innan jag går och lägger mig.


13. Vilken sorts frukt åt du senast?
Apelsin

14. Har du gjort något du ångrar den senaste månaden?
Nej

15. Vilken hårfärg föredrar du på det motsatta könet?
Inget alls

16. Hur spenderas en födelsedag allra bäst?

Med min familj och med mina vänner.

17. Brukar du handla på kredit?
På Ikea har vi gjort det.

18. Har du någon gång handlat på Gekås i Ullared?
Japp.

19. Vad tänker du göra nu när frågorna är slut?
Fixa mina naglar och uppdatera bloggen så klart.


Utmanar alla som läser min blogg att göra den här listan, glöm inte att droppa en kommentar här under så att jag kan gå in och kika vad du har skrivit sen :-)

Kommentarer
Postat av: wickii

titta in hos mig vettja

2009-02-11 @ 23:29:55
URL: http://wickiis.blogg.se/
Postat av: Thiniz

Hos mig med då ;)

2009-02-12 @ 15:29:03
URL: http://superthiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0