Måndag

Hej på er!
Igår blev det inte så mycket uppdatering men den kommer idag istället.
Igår pysslades det nämligen eller pyssel och pyssel jag började fixa mitt skåp och det kommer nog bli kanoners när det är klart ska ni se.
Gjorde ju en fel kalkylering eller snarare det gamla skåpet sög mer än jag trodde så färgen tog ju slut igår så det blir till att införskaffa ny och slutföra det en annan dag för idag hinner jag inte då jag ska jobba ikväll.
Innan dess så ska jag väl försöka mig på att slipa dörrarna och lådan så de med kan målas sedan ska jag skruva bort lite som inte ska vara kvar mm.

men mitt i måleriet igår så trampade jag ju på pinnen jag rört färgen med så jag får stå på ett ben och ta bort den då den fastnade under foten. När jag sedan sätter ner foten igen på en tidning så ska jag hitta balansen med den andra foten och ställer mig självklart på målarburks locket. Måste sett bra roligt ut när jag står där med färg under fötterna som fastnar i varsin tidning, hehe.

Vad har ni hittat på för skoj i helgen då?
Har ni fallit för den patetiska tillställningen alla hjärtans dag?

Nej ni nu ska jag pussa min älskling hej då innan han går.
ha det så bra.
Cessili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0