tisdag

Sitter här och är som vanligt hur jäkla trött som helst men lik förbaskat så har jag inte lagt mig för att sova.
Var på väg förut men älsklingen min övertalade mig om att titta på ett avsnitt ur en serie vi kollar på.
Har ju lite problem med att komma hem från jobbet och gå och lägga mig med en gång, vill ju helst slappa i soffan först och tvätta av mig mm även om det borde vara det första jag gjorde var att krypa ner då jag ska in finna mig på jobbet igen klockan 7,00 imorgon igen.
Tur är ju i alla fall att jag nu i tvådagar bara jobbar 7-12 och det är ju bra eftersom Lilleman kommer hit.
Nåja nu ska jag sussa sött, hoppas ni gör det med. kram kram


Xoxo Cessili

P.s. det är ju dimmel onsdagen imorgon det glömmer ni väl inte.
D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0