i sista sekunden.

Hej på er!
Idag har jag hunnit med mycket ska ni tro, vaknade och drack kaffe efter en liten sovmorgon följt av att jag tog Gingis på en promenad.
Efter det var det dags att gå till stan och möta Roobs och Lillstrumpa så vi kunde få prova våra klänningar medans Robbs gick en sväng på stan.
Klänningarna var jätte fina och såg inte alls ut som en kropps strumpa hehe.

Efter det gick vi en snabbsväng på stan sen fick jag inte vara med längre för de hade hemlisar för sig hehe, jag är ju bara så nyfiken och försökte lura dem till att svara på vad de skulle göra för fuffens men utan lyckat resultat.
Men jag var ju så kissnödig så jag traskade hem, alldeles yr och dan men när jag kom hem hade jag inte några nycklar så fick sicksacka hem till Sandra och låna hennes toalett för jag höll ju på att kissa på mig.
Visade sig ju att jag kom i hennes kalasande med så jag fick god kladdkaka och hallon grädde mums så smaskigt.
Sen begav jag mig hem för att äta lunch innan jag gick och jobbade och där har det bara swischat förbi.
På väg hem idag så cyklade jag värsta omvägen för att undvika polisen hehe men det gick ju galant det med.
Nu ska jag gå och lägga mig på spikmattan och sova för har såååå ont i ryggen small bara till i hissen på väg upp förut.
Inget vidare idag som det skall duschas, städas och tvättas på jobbet phua mig.

Sen är vi en personal kort imorgon med.
Men vi gör så här sätter alla i duschstolar i korridoren med en handduk över sig. Sen en och en i i duschen där en personal skrubbar en personal som spolar och en som torkar. Då tar det inte så lång tid och har vi plats kan vi ju ta två i taget.
NEJ då jag bara skojade haha. Men kan ni tänka er att det faktisk inte var länge sedan man gjorde så, väldigt nytt med att ha egna badrum med toalett och dusch och alla har det inte heller än.

ej ni nu ska jag sussa,
Xoxo Cessili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0