Diamanter eller lab. diamanter, hmm

Hejsan hejsan.
Nu sitter jag här med mitt vinglas och ska snart krypa ner i sängen.
Har kollat på DHW med älsklingen min och jag grät ju som bara den, fattar inte hur jag ska kunna gifta mig då jag redan nu gråter till allt.

Idag har älsklingen min och jag varit runt och tittat på och provat ringar åhh så mycket fint det finns.
Fast väldigt svårt att välja,rött eller vittguld kanske titan. Med eller utan sten och sten av vilket slag. SEdan var vi till juveleraren och diskuterade vårt guld och vad vi skulle kunna göra för någon ring av det och lite sånt.
Idag konstaterades ialla fall att jag har en mycket dyrare smak än honny bunny.
Men vi tror nu att vi kommit på en lösning för nu i alla fall där vi båda får lite av det vi vill och bling båda två till ett väldigt överenskommligt pris om jag får säga så.
Speciellt då de ringar jag tittat på är betydligt dyrare.

Sen är det ju alltid så att man kan byta ring sen eller stenar, lägga till i antal, färg kanske och varför inte carat :D

Nej ni nu ska jag Sussa ska ju upp och prova klänning imorgon innan jag ska jobba.

Sedan får ni ju inte glömma att titta in hos Sandra och Gratta henne då hon fyller år idag den 22:e april, Grattis snuttan.

Xoxo... Cessili

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack tack!

2009-04-22 @ 13:28:06
URL: http://dojjanjagandreas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0