Söndag och härlig höst.

Tänkte berätta lite om helgen som varit.
I fredags var det Partaj på jobbet med mat och sepx för hela slanten. Efter det skulle vi till Harrys med ett stop på teaterbaren på färden dit.
Då skulle helt plötsligt alla med, de som tjatat med mig, så jag fick följa med Älsklingen, Ante, Langan mfl till harrys istället.
Var inte där så länge men det var trevligt, men var lite onykter. Sen gick jag och älsklingen genom parken hem.
Lördag morgon vaknade jag tidigt och gick till svärmor och hämtade Ginga sen gick vi hem och sov lite till.
När vi vaknade gjorde vi oss klara och åkte till Las Vikas och hem till Fialotta. När vi lämat packningen gav vi oss ut i skogen, bäst att passa på imorgon börjar jakten.
Så härligt att gå i skogen och lilla Ginga trode hon kommit till paradiset.
När vi kom hem Fikade vi och tände brasan och åt mat innan vi eller snarare jag började rensa svampen vi fått med oss hem. Tills Lillstrumpa kom förbi efter jobbet och togen kaffe med oss och var så snäll och hjälpte mig rensa.
Det hela slutade med att Lillstrumpa stanade kvar hos oss och vi satt alle sammans i soffan med ett glas vin och hade det trevligt.

Det är ju naturtema i bloggen och jag glömde ta kort i skogen, uscha mig tog kort på min svamp men kan inte lägga in dem än men de kommer.

Innan vi åkte hem idag var vi till pappa och hälsde på, var där på lördagen men det var så mörkt då, tog lite fina kort ifrån min pappsen men de kommer med imorgon om jag kommer ihåg att lägga över dem ifårn älsklingens mobil.

Nu ska jag ta och krypa till kojs, sussa sött... Cessili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0