tisdags natt svammel ;)

Igår kom min Lillstrumpa på besök och vi åkte till Kolcket och tittade på Lillemans julkonsert eller julspel kanske det heter.
Efter det åkte vi hem till oss och vi pluggade lite psykologi, färgade Lillstrumpas hår och drack lite smått och gott i varandras glada sälskap.
Idag har jag bara äklats av att vara jag, inte kunnat ta på mig det jag velat ha eller nått men imorgon så kommer den efterlängtade Antisimex och sanerar i min klädkammare så sen kan jag snart ha alla mina kläder igen.
Kunde ju inte vänta riktigt pga den fruktansvärda äckel känslan så älsklingen min hjälpte mig att packa ner massa klader i soppåsar som vi knöt väl och jag bar ut i sopphuset på gårdendär kan de ju inte sprida sig de små snusken.
Har ikväll inspekterat alla mina skor och de verkar ha klarat sig.
Så imorgon blir det till att gå upp tidigt och bära ut alla kläder så jag kan hinna göra rent i kammaren innan de kommer, för sen får jag ju inte städa där på 5-8 veckor.
Sedan ska älsklingen min vara hemma och hjälpa mig, så han ska ta med djuren, packning och åka bort till slottsgatan där vi ska sova under natten.
Han ska även ta hand om Gingus där på dagen så jag kan gå på stan en sväng och köpa mig lite kläder jag kan ha på kvällen om jag ska ut med jobbet samt hinna på systemet och hämta min väska mammsen lånade till sin julfest.

Nej ni nu är det nog dags för mig att krypa till kojs.
Fy nu kryper det på hela mig.
Glömde att säga att vi får ta tjejkvällen efter jul eftersom en del har andra planer, barnbesök mm och jag tycker det är roligast om alla kan vara med hoppas ingen misstycker.
Kramar på er... Cessili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0