Shopping och jobb.

jaha då blev det ett glapp i bloggen igen och jag sa ju att denna vecka skulle flyga iväg den med och det gjorde den mycket riktigt.
I onsdags var Sandra och Theo här en sväng på fika Älsklingen min blev förvånad över hus stor sötnosen blivit och jag upptäkte hur obabyanpassat mitt hem är för barn som illar runt och stället sig mm. Vassa kanter mm över allt hehe.

I torsdags så var jag på stan med Mammsen min vi shopade lite för hennes klädsel till julfesten hon ska på idag så köpte jag en fin röd party väska med som hon fick låna för kvällen.
Vi var till optikern och bestämde glasögon till mamma, så himmla snygga. Så jag ska med beställa tid för undersökning inte bara för att jag vill ha glasögonen utan det är ett måste då mina gamla inte funkar längre.
Sedan gick vi tillbaka till stan en sväng innan mammsen åkte hem till Las vikas och på vägen hem var jag bara tvungen att springa in på H&M och köpa ett par tröjor jag sett där när vi kollade åt mammsen.
Så det blev en grå och en svart mysigmys tröja, hittade en otroligt fin och härlig stickad tunika/klänning med härlig poolokrage men den fanns ju inte i min storlek, blev så besviken, men den kunde finnas kvar på maxi eller hageby så får ta och kolla det har jag tänkt.

Nej nu ska jag göra mig klar så jag kan gå och jobba, man kan ju inte börja 16,00 och se ut hur som helst när man haft hela dagen på sig, nej får nog ta och försöka piffa lite.

Kram på er... Cessili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0