Underbara onsdag.

Idag vaknade jag av att min älskling gjort frukost till ig som serverades i solstolen ute på trassen.
Helt underbart att vakna till där i solen med mitt morgonkaffe och smörgås.

Sedan har jag damsugit lite, plockat i rabatten, flyttat om i växthuset och städat av i badrummet.
Snart ringde telefonen och de kom med vår nya soffa.

Snart komme Sandra och lille Theo på besök och vi ska dricka kaffe.
Ja helt enkelt en underbar dag och då har den bara börjat...

I eftermiddag/kväll blir det tvättstugan och alla som känner mig vet ju att det kan göra mig lite på dåligt humör av någon anledning men har bra förhoppningar för just denna tvättstugetid, det är såddant som återstår att se.

Nej nu ska jag moffla ner mig i min fina nya och också den helt underbara soffa.

Kramar Cessili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0