Usch och fy för mig

Oj så dålig jag är på detta kanske skulle lägga ner bloggen, tänker och skriver många inlägg i huvudet men inga kommer ju ut här, sorry.
Semestern är över och första natten på jobbet är avklrad och det dundrar igång med det samma.
På onsdag blir det extra tid md Kattis som ska gå igenom tes med mig och se om jag hnner lära mig något innan utbldningen börjar ch hon slutar, snyfft :´( Sedan på måndag när jag går av så blir det Vrinnervi sjukhuset för utbildning i tachvård. Ska bli spännande.
För övrigt så känner jag mig lite snurrig, fundersam, lätt stött och ledsen blandat med jätte glad, snacka om jobbigt.
Så nu blir det att svida om och snöra på sig skorna och ta ett varv runt strömmen skönt att få utlopp och rensa huvudet en aning.
Xoxo Cessili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0