E-cigg och risinolja

Jaha då var det fredag och till kvällen bär det av till jobbet.
Har varit en riktigt trevlig men kall dag idag. Var till stan med maken och åt lunch följt av en shoppingtur, med hem kom kläder till dig, ett par tröjor till maken och ett överkast till oss båda :)
Nu sitter jag i alla fall här igen med risinolja i håret, klibbigt värre. Ute är det mörkt och kallt vilket förstör mina planer att gå och sola, tror jag kryper ner i badet i stället.
Nu ska jag sätta på en kanna te för att se om det går att värma denna frusna kropp från insidan, sen ska jag prova kläder ;)
Klippte mig ju i går så fotona på håret kommer har bara inte hunnit med det ännu ska ju mäta med så man verkligen ser om det händer något.
Höll ju på att glömma att jag även har införskaffat mig en E-cigg, den var ju verkligen inte som jag hoppts på men men man kan ju inte få allt här i världen och litte hjälper den väl i alla fall nar jag lyckas sluta helt och då i alla fall kan få "röka" med riktig "Rök".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0