24/3 - 2011

Jaha här sitter man med kaffe koppen och lyssnar på Sister Hazel, lovely.
Idag blev det inte mycket sömn då jag konstant blev väckt så i natt blir det att köra järnet så man håller sig på topp, nej då blir nog ingen fara.

Imorgon ska jag klippa mig inte riktigt bestämt mig hur än men tyvärr blir det nog ganska mycket då mitt hår tog mycket stryk när jag var sjuk.
Imorgon blir det även lite party då vi ska fira av, om man säger så, en arbetskamrat som slutar. Det ska bli skoj men tråkigt att du inte kommer vara kvar samtidigt.

Sitter annars och drömmer mig bort till sommaren. Vill lyssna på vågorna, stoppa fötterna i vattnet och känna solen i ansiktet. Längtar så jag blir galen. Att få gå barfota och känna gräset under fötterna. Vill ut till ön och sitta på berget eller på stranden och blicka ut över havet.....

Varje dag är en dag närmre.

Annars rullar livet på, Chris börjar jobba snart på sin provanställning och det hoppas vi går bra.
Jag börjar extra jobba nu i helgen med så det blir lite extra klirr i rese kassan. Tittar på resor till hösten är lite sugen på Portugal, så fint.

Nej ni nu ska jag gå in ock kolla om det finns några nya båtar ute ;) innan det blir dags för duschen.

Xoxo Cessili

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag förstår din längta. Både efter resor och efter skärgården.

2011-03-26 @ 19:46:34
Postat av: viktoria

Åh ci jag vill också bada, gå barfota mm.. Nu längtar ju jag också ju!! Leka snart?

2011-03-30 @ 11:35:31
URL: http://wickiis.blogg.se/
Postat av: Ci

Ja det tycker jag verkligen att vi ska. Men vi får ju i alla fall träffas snart ign på mammsens kalas ju ;)

2011-03-31 @ 17:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0