Madame Butterfly

Idag mina vänner ska jag spendera kvällen med min mor och njuta till Madame Butterfly.
Vi har pratat om det länge och när jag sen var inne och skulle kolla biljetterna var de slut, de sa bara tjoff när de släpptes så jag var inställd på att inte få se den.
Så igår kväll ringde mammsen och undrade om jag fortfarande var intresserad för Thompa kunde få tag på två biljetter och jisses så glad jag blev.
Nu har jag ju inte varit iväg och kollat på en opera förut så är ju lite nerrvös, här hemma kan man ju trycka på pause och gå på toaletten och hämta kaffe och maFår ta med min lilla dyna med så jag inte får ont i rumpan hehe.
Åhh vad jag är förväntansfull, mina öron skall få njuta till fullo må jag tro.
Bäst att fixa iordning mig så jag är klar tills det blir dags att åka.
Kram så länge.
Xoxo Cessili

Kommentarer
Postat av: Sandra

åhh va kul!

Hoppas det var så underbart som du hoppats nu då o att du inte fick allt för ont i rumpan!

Kommer du på fredag?

kramar

2009-03-09 @ 10:40:22
URL: http://dojjanjagandreas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0