html mm = hibreiska i min värld.

♥ (¯`°•.¸ ♥ ♥ (¯`°•.¸ ♥ ♥ (¯`°•.¸ ♥ ♥ (¯`°•.¸ ♥

Jag är ju inte direkt den mest kunniga personen när det kommer till det här med datoter och allt vad det innebär.
Har nu under kvällen letat runt på diverse hjälpsidor för att ändra utseende på min blogg och allt jag lyckats med är att ändra bakrundsfärg.

Lite imponerad är jag ialla fall över antalet besök på min sida, raslar bara till i statistiken och det tycker jag är riktigt roligt.
Det skulle vara riktigt roligt med lite komentarer också men man ska kanske inte begära för mycket.

Ikväll har jag även hunnit med att gå en promenad med lilla Ginga, vi var uppe i parken och jagade löv och pinnar.
Träffade Cappucino tanten och hennes hund tidigare idag med men de fick inte leka då hon var dräktig, hunden alltså inte Cappucino tanten.

Nu ska jag ta och göra lite kvälls the och titta lite på tv innan jag ska krypa ner och sova.

sussa så sött med er... kramar Cessili

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Jag tänkte att jag skulle ge dig en liten kommentar. Och sen säga Me Wicked Me think you are sick in the head!!!

Älskar dig

2008-10-01 @ 19:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0