Seg och rastlös på samma gång.

Då har man jobbat klart och hunnit med att gå en runda i parken med Gingus.
För tillfället sitter jag i soffan med en kopp kaffe och äter en satsumas, så underbart god, och knappar på den lilla bärbara medans jag väntar på att älsklingen skall komma hem från träningen. När han kommer så skall vi ta lilla Tjoffsan och åka till hundparken så Gingus får leka med sina vänner och springa av sig när hon varit så duktig och varit ensamen idag.
Med Tjoffsan menar jag då vår nya bil om ni inte viste att det är namnet hon har fått.

Idag har jag nog druckit en hel del kaffe, eller jag vet inte igentligen känns inte som tillräkligt. det är nog ca 5-6 koppar men bara hälften är riktigt resten är sånt skumt automatkaffe.
Kaffe är absolut livsnödvändigt, det är mitt livselixir.

I mitt framtida kök eller sovrum vill jag ha denna på väggen.



och detta mina vänner är den ända beteckning/formel jag skulle behöva lära mig



Det var allt för nu, iväg till hundgården det bär.... Cessili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0