Skulle göra allt för att ha dig här igen.

Nu har jag varit lite seg med uppdatering men har haft lite fullt upp med att försöka vara glad och inte gräva ner mig så som många kallar det.
Om saningen ska fram så har jag varit och är väldigt nere och depprimerad fast jag tycker kanske inte att det är så konstigt, mera konstigt tycker jag frågan "hur är det med dig då?", är. Eftersom många ställer den utan att vilja veta svaret.
 Svarar man åt helvete eller inte så bra nu så blir folk förvånade, ser ut som frågetecken och utbrister nej men vadå då har något hänt, mår du inte bra.
Nej det gör jag inte, jag mår inte bra, jag mår åt helvete dåligt. Min pappa gick bort för snart 4 månader sedan och jag kan fortfarande inte förstå det. Det gör fortfarande lika ont, saknaden och smärtan bara växer för var dag som går.
Men det verkar konstigt.
Kan inte riktigt visa för andra längre hur ont jag har och hur ledsen jag är. Vill kanske inte verka tjatig, "jobbig" och någon man måste tycka synd om, inte för att jag tror att mina vänner och kamrater skulle vara så men jag är ialla fall rädd för att chansa.
De senaste dagarna har ialla fall varit ganska bra. Älsklingen och jag har haft det bra, Lillstrumpa och Sandra har varit med mig och vi har fikat , haft det trevligt och pratat massa strunt.
Tror inte att ni vet hur glad jag är av att ha er och hur gott ni gjort mig den här veckan.

För att åter gå till temat, förutom denna känslofylda text, så tänkte jag dela med mig av den underbara Celine Dion. Den här låten valde vi på pappas begravning. Den var från oss till honom, så som vi kännde att han var för oss.
Älskar och saknar dig pappsen, mer än vad ord kan förklara.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tror du vet men vill iallfall säga att du ska absolut inte vara rädd att prata med mig!!!

Puss på dig gumms!!

2008-10-04 @ 16:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0