måndags babbel.

Här sitter jag i soffan med nya bärbara och bloggar lite innan jag ska gå till jobbet.
Passar på att ta en kopp riktigt kaffe med innan så att man står sig till kvällen.
Imorgon är jag ledig hela dagen och det skall bli riktig skönt, ska försöka städa och putsa fönstren om jag kan finna orken till det. Har en kännsla av att telefonen kommer ringa imorgon så att jag inte alls får sovmorgon och att jag inte heller får vara ledig i veckan, men men man får väl ta och tänka på lönekuvertet istället.

Älsklingen och Ginga hällde upp kaffet i termosen och åkte till hundgården, hade gärna fölt med dem men någon måste ju jobba,  hehe.

Nu ska jag ta och göra iordning mig till jobbet och ställa fram tvätten så älsklingen vet vad han ska göra eller så han inte glömmer bort.

Igår var vi ju även på kattuställning jag, FiaLotta och lillstrumpa, det var roligt och så mycket fina och fula katter det finns.
Under uppvisningen så tyckte jag allt att domarna var riktigt hård hänta.

Nej nu är det dags att jag lägger på ett kol.  Ha det så bra... Cessili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0