Kopiera och svara på den du med.

Har du pojkvän/flickvän? : Ja min Humpkin

Är du kär? : Njo, ialla fall väldigt förälskad.

Hur tidigt stiger du upp? : Ja du om jag jobbar ca 06,00 annars inte först jag absolut måste gärna vid 13,30-14,00.

 Vem/vilka vet mest om dig?: Det är nog Humpkin och lillstrumpa tror jag.

Gillar du att slåss? : Nej

När var du senast full? : I fredags.

Har du utländska föräldrar? : Hell NO

 Vem kramade du senast? : Min vovve Ginga.

Vad längtar du till? : Tills jag gifter mig eller vi så klart hehe.

 Favoritgodis? : Kokosprickar

Morgon- eller nattmänniska? : Natt

Sparare eller slösare? : Vill vara en spara men är även en slösa.

 Bio eller promenad? : Promenad, får så ont i rumpan av bio. Är du kittlig?: Nja.

Rädd för insekter? : Nja men är inte så förtjust i de som kryper.

 Anser du att du är stark? : Nej det vore en lögn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0