Dag 6 och flera komma skall.

Jaha då var det länge sedan man skrev.
I fredags så var jag på stan handlade och fikade med Sandra och lille kalle Theodor, vi träffade ju även Thina och lilla Jenny en stund med.

I lördags så jobbade jag och när jag kom hem på kvällen var redan Lilleman här, han ville inte vänta till Söndag så Älsklingen hämtade honom tidigare istället.

På Söndagen så var vi och handlade, Lilleman och älsklingen fick nya skor.

Måndag och Tisdag har jag jobbat medan grabbarna har roat sig själva här hemma och ute i hundgården.
Jag har varit så fruktansvärt trött nu igår och idag så jag vet inte vad jag ska göra kan knappt hålla ögonen uppe så måste nog lägga mig och vila nu innan älsklingen kommer hem. Vila inte sova.

Glömde ju nästan bort att nämna att jag slutat röka med idag är jag på dag 6 känns riktigt skönt faktist.
Roligt var det ju att få reda på att Lillstrumpa med slutat och är på dag 5 idag.

Uppdaterar senare om jag orkar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0