Pyssel i vårsolen.

Hej på er!
Jg verkligen mega suger på att blogg just nu. Det där kommer och går i perioder och varje gång låvar jag dyrt och heligt att jag ska bli bättre så tänkte om jag skiter i det nu så kanske det funkar, Eller?
Idag när jag vaknade till liv var och åt lunch med min make på strömsholmen, älskar deras buffe.
På vägen hem stannade jag till och köpte rosor, 40 st vita fina och vackra skpelser. Finns inget som slår vita blommor.
Sen reade de ut mina plåtburkar på blomster affären, så var ju bara tungen att slå till.
Har ni sett så fina :) Blomman i te koppen har Chris Gjort åt mig och den fick jag med morgon kaffet på sängen igår, då fick jag även den andra blommgruppen, jag är inte bortskämd alls ;)
Nu har  jag målarfärg över hela händerna då jag målat mitt lerkrus man kyler vin i, det har fått en ny vit vacker klädsel så nu får det stå framme så fort det torkat, ska bara strykas en gång till.
Har även ett rosa påskris som jag tänkte att min Lillstrumpa skulle få.
Skulle fixa lite foto tavlor tänkte jag men va fan hade ju mer eller mindre bara bröllops foton på mig och Chris ju så fick bli en sån tavla resten får vänta tills vi hunnit med att ta lite mera Kort. Så har du kort på mig och Chris skicka dem till mig vettja :)
Nej nu ska jag måla sista lagret  på vin krusetinnan jag ska sno ihop en kladdig kladdkaka till nattpasset.
XoXo Cessili

Kommentarer
Postat av: tessan

vad fint du hade gjort riktigt duktig på det där.. önska jag med var bra på att bilda buketer. men det brukar inte sluta bra..

2012-04-07 @ 20:23:43
URL: http://prinsessanochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0