En trött dag idag.

 

 

Nu är jag uppe ur sängen, så här länge har jag nog inte sovit en icke jobbande dag på hela sommaren.
Älsklingen kom i vanlig ordning och väckte mig med fruktsallad och en kopp kaffe och tur var nog det för annars befarar jag att jag hade legat kvar under täcket än.

 

Vad ska man hitta på idag då? Tänkte svida om och ta en runda runt strömmen men mina träningskläder ligger i tvättmaskinen. Kan ju visserligen ta något annat men kan ju skjuta på det och ta det till eftermiddagen/kvällen istället. Funderar nämligen på om man ska försöka övertyga maken om att åka till ikea, tycker jag skulle vara mycket skoj :)

 

Måste fundera lite till med. det är så att jag har funderingar på att vara med i en tävling. Då ska man följa ett anpassat tränings och kost program under 30 dagar och så delger man mått och bilder under tidens gång och priserna vill jag verkligen ha hihi. Börjar i så fall 1/8 eller 1/9 frågan är om jag ska välja spring tävling eller fitness tävling, hmm funderar på den sista. Har ju börjat bygga en bättre kondition men slackar ju efter väldigt mycket på styrkan och behöver verkligen bygga på i bålen för att bli stabilare under löpningen. Attans vad man lär sig ;)

 

För övrigt så är hälsenorna mycket bättre. Smorde in varje kväll innan jag gick och la mig i ca 1- 1,1/2 veckas tid, sen la jag om uppvärmningen och återgick till att ställa klockan och ta medicinen kl 6-7 på morgonen och somna om. På så vis så slipper jag muskelsmärtorna och mjölksyran i benen när jag springer och går och det känns än så länge kanon.

Nej bäst att svida om mina vänner.

 

Xoxo Cessili

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0