Bägaren har runnit över.

Vet ni vad? Jag klarar mig faktiskt mycket bra och har kommit underfund med att jag tar emot väldigt mycket och står ut med mycket helt i onöddan, bara för jag tycker att saker är onödiga att bli osams över.
Det kan vara skit prat, lånade pengar, besök mm. Ställer inte krav på att få det som rättvist är mitt.
Slut på att vara snäll och tyst, passar det inte och gör du inte rätt för dig då behöver jag inte heller slösa min energi och tid på den personen eller personerna för de slösar ju då ingen på mig.
Tycker att det känns tråkigt att det ska behöva vara något för att man ska få ett telefonsamtal eller ett besök. Att jag ska utföra något åt eller för någon annan bara för att andra vet att jag gör det och sen när det kommer stunder jag verkligen skulle villja bli tillfrågad så blir jag ju inte det i alla fall så nu skiter jag i det totalt.
Till något myckett roligare MITT LIV.
Händer mycket nu, allt inte så skoj som min hälsa men den försöker jag inte lägga så mycket fokus på just nu, även om det är tufft och kämpigt just nu och jag känner mig riktigt liten.
Skolan är i full gång och nya kurser varannan vecka känns det som. Är i slut tampen på medicin 1 och ett stort prov kvar om jag inte tänker sattsa på A men vet inte om jag hinner med den skrivningen då jag hinner börja nya kurser som jag ska hinna med också plus jobbet.
Sen blir det väl lite förändringar på jobbfronten med hoppas jag och det ser jag verkligen fram emot men man vet ju aldrig kanske, kanske inte får väl svar imorgon eller under veckan i alla fall hoppas jag.

Mycket trevligt inplanerat nu i veckorna 2 i alla fall med 2 ute kvällar med tjejerna, god mat och dryck sen hoppas jag ju att vi nattisar och klassen hittar på något skoj snart med innan man slutar.
Nu ska Gingis och jag äta sen blir det ut på promenad innan det är dags för sängen.
XoXo Cessili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0