Helg ljuva helg eller inte.

Nu nalkas ännu en natt på Slottet, hovet eller vad det nu skall kallas. 
Matsäcken är packad och klockan är emot mig.
Bara att bege sig.
Tycker att alla ni som får stanna hemma ikväll ska tända lite ljus, häll upp ett glas rött, vin eller te spelar ingen roll ;) kryp upp i soffan under en filt med den man älskar och bara mys.
Själv ska jag ranta runt i vita sjukhuskläder men pipande telefoner vart jag än går och många många steg lär det bli innan mina 10 timmar är gjorda för att sedan bara ha 20 yttligare kvar innan jag får ledigt. 
Det är sååå roligt med 50 timmars vecka + skola. Men nästa helg då ni då blir det drag på´t ;)
 
Xoxo Cessili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0