Sommar tid men ingen sommar i sikte :(

Oj oj oj vad jag är trött idag. Gick av tre pass på jobbet i morrse och det känns att det varit en tuff helg för trotts att jag sov till 15:20, många misslyckade försök innan jag lyckades ta mig upp, så är jag helt slut nu och alldeles mosig i huvudet.

Vid 17:00 var vi och tittade på en våning, maken och jag. Väldigt fin o ljus och med mycket potensial men då det inte fanns möjlighet att å varken diskmaskin eller tvättmaskin så får vi leta vidare.
Kanske låter jätte kräsen och bortskämd men det står jag för. Jag vet vad jag vill ha så varför skulle jag nöja mig med mindre.
Imorgon får vi svar på om vi får erbjudande på en annan lägenhet, den verkar mycket bättre planlösning på och så har den uteplats och ligger i ett bättre område, för jag tänker fan inte bo vart som inte.
Livet är till för att ha guldkant och det vill jag sätta på varje dag och alla detaljer jag kan, tycker jaa fler borde göra och unna sig.
Anses idag som väldigt fult i sverige att kräva mera och inte nöja sig, man ska vara glad åt det lilla. Klart man ska vara glad för det man har men det betyder inte att man atomatiskt ska nöja sig bara för att. Skulle aldrig undankasta mig själv, mina önskningar och viljor för att det inte ska svida i någon annans ögon.
Mitt liv, mina val och jag älskar livskvalitet. Vet man då inte vad livskvalitet är så tycker jag mest synd om den personen men var inte ledsen jag kan lära dig ;)
Beställde Per Mobers, klicka på länken för att beställa du med, nya röda vin förra veckan och fick meeddelande idag om att det finns för mig att hämta nu på systembolaget, tyvärr jobbar ju Chris dygn imorgon så är det någon som har lust att köra mig så är jag tacksam och jag kan självklart bjuda på ett glas :)
Nej nu ska jag plugga lite innan jag sluter mina blå för idag, tenta och kursavslutning imorgon.
Te blir det nog med frusen då det känns som om vintern nässlat sig tillbaka och tvingat mig ta fram vintejackan igen. Det gillar vi inte.
Natti natti.
Xoxo Cessili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0