inställd flygtur

Halloj!

Idag tog jag mig ett glas vin till maten så kunde inte flyga nu till kvällen, tyckte det kändes oansvarligt av mig.
Spenderade mer eller mindre hela morgonen och förmiddagen i sängen. Varit extremt trött sista tiden och kan inte hålla mig vaken. Somnar ifrån på eftermiddagen kvällen och sen sover jag som en död, vaknar på morgonen får i mig medicinen och lite vatten sen checkar jag ut igen. Så på tisdag blir det att ringa doktor H och ta nya prover, skulle ju avvakta en period och se om värdena stabiliserade sig själva men befarar att de bara blivit sämre och mycket sämre om jag ska lyssna på vad min kropp säger.

Idag kunde jag inte läsa i skolan, såg bara ord men fick inte riktigt ihop det utan att anstränga mig som en tok tills jag fick ont i huvudet. Sen är det lite si och så att gå verkar som om mina tår vuxit lite på sista tiden, är det möjligt eller?

 

Nu till Något tråkigt, haha. För andra året i rad köpte maken och jag godis till påskkärringarna och gubbarna vi hoppades skulle komma, Chris köpte även massa påskmust flaskor barnen skulle få. Såg verkligen fram emot det men inga barn kom. Går barn inte påskkäring längre?

Minns att när jag var liten spenderade man nästan hela dagen i skolan och hemma till att göra påskkort man gav när man gick runt. Vi plockade blommor mm och det var en helt underbar dag. Älskade för övrigt dymmelonsdagen när man satte lappar på varandra hihi kunde hålla på flera dagar i skolan efteråt.

Det kan verkligen inte vara kul att vara barn idag.

Gingis är piggare igen i går och idag har hon lekt och springer runt igen, magen är inte i tipp topp än men inte vatten, slem eller blod så det är vi glada för och hoppa att det fortsätter bli bättre och bättre.
Nej ni nu ska jag ta och sussa kudden, imorgon blir det jobb igen. Så jag kan sova eller ligga i sängen hela dagen med gått samvete om jag vill ;)

XoXo Cessili

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0