soliga fredag.

Hej på er och vilken underbart solig fredag det blev :)
Gick hem i morse och kläde av mig och la mig i solen i mer än 1 timme på morgonen innan jag vaknade till och förflyttade mig in till sängen.
Nu har jag hunnit vara vaken i ett par timmar men är lite seg i dag och allt jag lyckats med är att äta, dricka kaffe och prata med Lillstrumpa :)
I natt blir sista natten för detta pass och i morgon bär det av hem till Las Vikas och jag längtar, ska gå barfota i gräset och dricka morgon kaffe på trappen och njuta av att somna i tysthet och mörker :)
Nu kommer snart Chris hem från veterinären med Stacey som har opererats idag. Hon har fått en tuör under hakan, eller det är med största sanolikhet en tumör, så vi hoppas hon piggnar på sig snabbt.
Pratade med Frösunda idag och meddelade att jag inte kommer kunna jobba där mera.

Nej ni nu ska jag fixa lite te tills Hunny kommer hem och se om det bir 3,5 an i vrinnervi innan det blir dags med jobb och allt annat styr. Måste ju hinna med Naruto med innan jobbet.

Namaste

Cessili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0