Dagens bravader.

I kväll har mamma, Thompa och Lucas varit här och vi har planerat inför london resan vi ska göra.
Jag har nu på kvällen kollat lite i mitt badrumsskåp och kom på att jag ska kolla efter tandkrämer när vi är där.
Så typiskt mig va haha men till saken hör att svenska tandkrämer för vitare tänder inte får innehålla de ämnen som de får i andra länder. Efter att ha tittat runt lite ska jag kolla efter pearl drops men även Rembrandt som jag provat innan och min tub är snart slut men även kolla strips.

Sen ska jag kolla vad de tar för min mascara för här hemma är den dyrare än i många andra länder och många må tycka jag är galen som köper en mascara för 220:- men den är underbar.
Den är från det japanska företaget Imju och heter Fiberwig, funkar underbart som en vardagsmascara genom att separera fransarna och ge dem färg och längd eller så kan man bygga med den och få lösögonfransar och den funkar kanon :) Det positiva med den är att man inte blir smulig under ögonen eller rinner om man gråter då man löser upp den med varmt vatten och då glider den av ögonfransen.

I kväll var jag även hem till Sandra för att lämna luftmadrass och sniffade på Hampus, självklart hälsade jag ju på de andra med men en bebis i famnen är svårt att slå :)

Älsklingen tog med mig på en tur till stan idag med och det slutade inte med mina 2 par byxor och en skjorta utan det blev en fin soffa med :) Så nu ska vi bara sälja av vår gamla också, intresserad?

Nej ni nu blir det sängen.

XoXo Cessili.



Kommentarer
Postat av: Wickii

Så söt du är Ci=)

2011-02-04 @ 10:32:19
URL: http://wickiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0